وقتی قلبم شکست

وقتی گلدون خونمون شکست !!

پدرم گفت: قسمت نبود

خواهرم گفت : قشنگ بود...........

دادشم گفت : کاش دوتا داشتم.........

اما وقتی دل من شکست کسی به فکرش نبود........

.......................................................... 

می رسد روزی که  بی من روزها وسرکنی

می رسد که مرگ رو باور کنی

می رسد روزی در قبرم من شعر های کهنه ام

راموبه مو برکنی

..........................................................

باجنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به به تصادف

درجهنم افتادی خود شیطان تورا به بهشت باز گرداند

..........................................................

عاشقی را شرط ناله وفریاد نیست

تاکسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست

عاشقی مقدور هر عیاشی نیست

غم کشیدن صنعت نقاشی نیست

آنگاه که بادستانت واژه عشق رابرقلبم نوشتی

سواد نداشتم اما به دستانت اعتماد داشتم

حال سواد  دارم اما دیگر به چشمان خود اعتماد ندارم.........

وقتی گلدون خونمون شکست !!

پدرم گفت: قسمت نبود

خواهرم گفت : قشنگ بود...........

دادشم گفت : کاش دوتا داشتم.........

اما وقتی دل من شکست کسی به فکرش نبود........

..............................................................

عشق که با مرغی بدست آید ساقه ی گاهی از دست می رود

امامم صادق(ع)

...............................................................

می رسد روزی که  بی من روزها وسرکنی

می رسد که مرگ رو باور کنی

می رسد روزی در قبرم من شعر های کهنه ام

راموبه مو برکنی

..........................................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد